Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Така или иначе тези надписи, с малки изключения не говорят нищо.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • От коя страна трябваше да започна с ваденето на плафона на тавана че ми изгоря едната крушка Преди го свалях но забравих как Че времето студено и доста пластмаси пращят
      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

      Comment


      • Сега не се сещам точно дали трябваше да се дръпне на страни без значение на коя страна или напред или назад?Пробвай и двата варианта не е филисофия.Успех.

        Comment


        • Хващаш го в задния край и дърпаш надолу.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • Пичове,един кратък въпрос.От къде на дизеларката е най добре да се вземе въздух за Бууст метър?Искам да гледам какво прави турбината.Не искам да дупча колектора.ЕГР клапана е шутиран....мисля да пробия плочката която затапва отвора на егра горе на изхода на всмукателя,и от там да дръпна въздух.Други идей ... ама без да се дупчи колектор

            Comment


            • в 156 раздела го коментират днес
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Понеже темата е обща та имам една голяма дилема. Сегашната ми алфа умря( скъса биела на трети цилиндър от към буталото и всичко беше нарязано като със резачка) та дилемата е пак ще е 166 обаче дали да е 2.0 ТС или 2.4 ЖТД или 2.4 ЖТДм. Дизел не съм карал никога.

                Поздрави на всички.
                алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                Comment


                • CHEFO666 аз направо премахнах част от тръбата за ЕГР клапана На входа на колектора за клапана направих тапа от дебела ламарина на която в центъра сложих вентил от гума на кола Вентила е от старите с металните захвати Преди като мерих налягане развивам игличката слагам дълъг шлаух и манометъра е при мен в колата през прозореца
                  ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                    Понеже темата е обща та имам една голяма дилема. Сегашната ми алфа умря( скъса биела на трети цилиндър от към буталото и всичко беше нарязано като със резачка) та дилемата е пак ще е 166 обаче дали да е 2.0 ТС или 2.4 ЖТД или 2.4 ЖТДм. Дизел не съм карал никога.

                    Поздрави на всички.
                    дизела е приятен за каране. може да оставиш колата да избере мотора, намери си кола, която ти харесва, а мотора какъвто се случи аз така правя.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                      Понеже темата е обща та имам една голяма дилема. Сегашната ми алфа умря( скъса биела на трети цилиндър от към буталото и всичко беше нарязано като със резачка) та дилемата е пак ще е 166 обаче дали да е 2.0 ТС или 2.4 ЖТД или 2.4 ЖТДм. Дизел не съм карал никога.

                      Поздрави на всички.
                      Никоя от изброените. Търси си V6, слагаш една газова и си имаш здрава и вървяща 166-ца.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                        Понеже темата е обща та имам една голяма дилема. Сегашната ми алфа умря( скъса биела на трети цилиндър от към буталото и всичко беше нарязано като със резачка) та дилемата е пак ще е 166 обаче дали да е 2.0 ТС или 2.4 ЖТД или 2.4 ЖТДм. Дизел не съм карал никога.

                        Поздрави на всички.
                        При какви обстоятелства се случи това с биелата?

                        Хвърли едно око на тази обява.
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:51.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Напълно подкрепям това твърдение,но ще трябва да опровергая Лорда,дизела е приятен,но неговата тяга идва много експлозивна и свършва бързо,докато 3.0 е друга бира,много по равномерно и постоянно идва силата на мотора,респективно тяга има до края на оборотомера.
                          Към колегата който се чуди за избора на кола,Лорда е прав в това си твърдение според мен,ти намери правилната кола пък двигателя какъвто е такъв.

                          Comment


                          • Нямам отговор и аз просто се чудя. Чу се едно силно ДУМ РРРРРРРР колата се разтресе и всичко утихна. Скорост около 110. Маслото беше за смяна ама нямаще още точно 10000 км. Лики Моли. Четвърта смяна щеше да е само с такова. Колата е на около 170 000 км. Преди около 7000 смених ролки и ремъци. В сферата на догатките дали би могло да е от детонация от качествено гориво. Без да чукне, да тропне, да светне лампичка. Просто масивен инфаркт и край. Харесал съм една но да видим като почивам ще ходя да я гледам.

                            П.П. Иначе харесва ми шест цилиндрова обаче тук в Бургас ме гледат много умно откъм двигател.

                            Поздрави.
                            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                            Comment


                            • Щом очевидно колата не е юркана и не е карана на ниска скорост и висока предавка, според мен вероятни причини са или калпаво гориво или дефект в самата биела.

                              Както и да е - неприятна история, но всяко зло за добро.
                              Дано излезеш по най-добрия начин от създалата се ситуация и скоро отново да си на пътя


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                                Нямам отговор и аз просто се чудя. Чу се едно силно ДУМ РРРРРРРР колата се разтресе и всичко утихна. Скорост около 110. Маслото беше за смяна ама нямаще още точно 10000 км. Лики Моли. Четвърта смяна щеше да е само с такова. Колата е на около 170 000 км. Преди около 7000 смених ролки и ремъци. В сферата на догатките дали би могло да е от детонация от качествено гориво. Без да чукне, да тропне, да светне лампичка. Просто масивен инфаркт и край. Харесал съм една но да видим като почивам ще ходя да я гледам.

                                П.П. Иначе харесва ми шест цилиндрова обаче тук в Бургас ме гледат много умно откъм двигател.

                                Поздрави.
                                Какво точно Лики Моли, 10W-40?

                                Comment

                                Working...
                                X